Атестація - шлях до вершин педагогічної майстерності

Атестація педагогічних працівників спрямована на стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності учителя, росту його професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.

Впродовж атестаційного періоду на належному рівні здійснювався контроль за проведенням атестації педагогічних працівників з метою запобігання формалізму в оцінюванні педагогічної діяльності педагогів.

Значну увагу атестаційна комісія приділяла використанню учителями сучасних інформаційних технологій. Треба зазначити, що з 2015-2016 н.р. атестаційною комісією використано таку форму узагальнення досвіду роботи вчителів як презентація власного досвіду на електронних носіях. Професійну майстерність сучасного вчителя показали Ярова Л.В., Семенюк Л.М., Галюк І.А., створивши портфоліо на індивідуальних блогах.

Завершився атестаційний період декадою педагогічної майстерності педагогів з 02 по 25 березня 2016 року, під час якої учителі давали відкриті уроки, виявляючи високий професіоналізм та творчість.

Галюк І. А. на уроці "Математичного кафе" через розвиток уваги, уяви та фантазії, здійснюючи диференційований підхід до кожної дитини, використовуючи новітні технології, пробуджувала прагнення школярів оволодівати знаннями з теми "Швидкість. Одиниці швидкості. Задачі на знаходження швидкості".

Галюк Ірина Анатоліївна

Галюк Ірина Анатоліївна

На уроках Стець І. А. з природознавства "Дикі та свійські тварини" та математики "Таблиці числа 5" у 1-А класі панувала атмосфера творчості, емоційного підйому. Використовуючи інноваційні освітні методики, учитель навчала своїх вихованців думати, мріяти, фантазувати, розвивала інтерес до навчання.

Стець Інна Андріївна

Стець Інна Андріївна

У 2-Б класі на уроці образотворчого мистецтва "Обрання формату, виявлення головного та другорядного під час створення декоративної композиції "Фантастичний звір"" Грищенко Н. М. спрямувала свою роботу на розвиток пізнавальних інтересів учнів, їхніх творчих здібностей, вміло застосувала інформаційно комунікаційні технології, дала можливість учням легко сприйняти навчальний матеріал.

Грищенко Наталія Михайлівна

Грищенко Наталія Михайлівна

Грищенко Наталія Михайлівна

На уроці з української літератури "Садок вишневий коло хати…" - перлина української та світової ліричної поезії у 5-Б класі Ярова Л. В. використала інноваційні технології навчання, показала різні форми роботи з формування практичних вмінь та навичок, приділила велику увагу розвитку самостійного мислення та творчих здібностей школярів.

Ярова Лілія Володимирівна

Ярова Лілія Володимирівна

Семенюк Л. М. у 6-А класі на уроці музичного мистецтва "Камерно-інструментальна музика. Варіації." застосувала інформаційно-компютерні технології, створила сприятливий морально-психологічний мікроклімат, невимушене спілкування, долучила учнів до активної творчої діяльності формуючи музичну культуру, духовність, акцентуючи увагу на взаємозв’язок музики й життя.

Семенюк Лілія Миколаївна

Семенюк Лілія Миколаївна

Урок "Зорова сенсорна система" у 9-Б класі показав, що Поліщук Л. М. ефективність засвоєння навчального матеріалу забезпечує проведенням біологічних експериментів, використанням демонстрацій при поясненні теми, що сприяє пізнавальній діяльності учнів на уроці, розвитку розумових здібностей, вмінню аналізувати, узагальнювати, застосовувати набуті знання на практиці.

Поліщук Лариса Миколаївна

Поліщук Лариса Миколаївна

Учні 6-А класу на уроці географії "Болота, їх типи, поширення" разом з учителем Свиридюк Т. М. працювали з додатковою літературою, диференційованими випереджальними завданнями в малих групах та в парах, використовуючи контурні карти, атласи, розвивали розумові здібності та емоційно-ціннісне ставлення до природи.

Свиридюк Тетяна Миколаївна

Свиридюк Тетяна Миколаївна

Учитель фізичного виховання Середа О. М. на уроці у 3-Б класі "Спортивні ігри. Футбол. Удари по м'ячу. Естафети з елементами футболу" намагався так організувати навчальну працю, щоб забезпечити зайнятість та активність учнів, вдало використав нестандартний спортивний інвентар, музичний супровід, сприяв розвитку у школярів таких фізичних якостей, як спритність, швидкість, гнучкість, силу та витривалість враховуючи стан їхнього здоров'я, рівень фізичного розвитку.

Середа Олександр Миколайович

Середа Олександр Миколайович

Кiлькiсть переглядiв: 82

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Загальноосвтіня школа І-ІІІ ст. №2 м. Рожище

вул. Драгоманова, 3,
45101, Волинська область, Рожищенський район, м. Рожище,
Україна

Дата останньої зміни 23 Вересня 2020

Цей сайт безкоштовний!